Co jeść aby schudnąć

Wszechobecne diety cud oferują zaskakujące efekty kosztem wielu wyrzeczeń, potrzeby nabrania nowych nawyków, i często zmiany dotychczasowych przyzwyczajeń. Nie zawsze jest to konieczne do osiągniecia wymarzonego celu i pięknej sylwetki. Zastanów się czy masz wystarczającą ilość czasu aby zająć się czasochłonnymi czynnościami prowadzącymi do zrzucenia wagi. Jeśli twój czas jest zbyt cenny, wciąż masz szansę na utratę kilogramów. Poniżej poznasz odpowiedź na pytanie co jeść aby schudnąć bez dodatkowych ćwiczeń, planów i indywidualnych diet.

Złota zasada żywienia odchudzającego brzmi: Jedz białko i posiłki bogate w witaminy i węglowodany. To klucz do sukcesu. W Ameryce komosa ryżowa zyskała na popularności dzięki niezwykłym właściwościom. To ziarno nazywane matką zbóż zawiera szereg witamin. Co więcej jest znacznie obfitsza w białko niż mleko. Z powodzeniem może zastąpić w kuchni kaszę lub ziemniaki. Warto spożywać regularnie komosę ryżową przyprawioną cynamonem, bowiem jest on jednym z najlepszych stabilizatorów poziomu cukru we krwi. Jeśli jednak ziemniaki są nieodzownym elementem obiadu warto przyrządzić je w najbardziej korzystny sposób. Aby zachować ich naturalne właściwości i nie uczynić z nich bomby kalorycznej, spróbuj zamiast je gotować, upiec. Pieczone ziemniaki z dodatkiem ziół nie są wrogiem żadnej diety. Najczęstszą przyczyną przybierania na wadze jest nieopanowany apetyt. Dzięki owocom takim jak arbuz, grejpfrut, jabłko czy gruszki, zyskamy uczucie sytości. W konsekwencji dostarczymy sobie mnóstwo witamin i błonnika dodatkowo hamując apetyt.

Nie dajmy się zwieźć suszonym odmianom owoców. Na przykład rodzynki czyli suszone winogrona mają znacznie mniej cennej w odchudzaniu wody, a przy tym dwa razy więcej kalorii. Ważne są także owoce leśne. Jagody podobnie jak winogrona mają dużo wody, są słodkie i mogą zastąpić słodycze. Jednak najmocniejszą stroną jagód jest ich obfitość w przeciwutleniacze. Chociaż na początku trudno się przyzwyczaić, po kilku dniach z powodzeniem zamiast po herbatniki w czekoladzie, sięgniemy po pożywne i smaczne jagody. Obok owoców nie należy zapominać o warzywach. Warzywa mogą okazać się kopalnią smaków więc jeśli lubisz eksperymentować w kuchni będą dla ciebie idealne. Pomocne w odchudzaniu okażą się: seler naciowy, marchewka, kalarepa, ogórek, bakłażan, dynia. Wbrew pozorom badania naukowe dowodzą, że jadanie bogatych w białko śniadać znacznie lepiej wpływa na zaspokajanie głodu niż ich niejadanie. Najlepszym śniadaniem będą gotowane jaja, które błyskawicznie przyspieszą nasz metabolizm. Śniadanie popić można kawą, jeszcze bardziej przyspieszy metabolizm dodatkowo pobudzając organizm, nie należy dodawać do kawy śmietany i dużych ilości cukru, a najlepiej w całości z niego zrezygnować. Jeśli zdecydujemy się na kanapki dobrze jest użyć pieczywa pełnoziarnistego. Jest chrupkie dzięki czemu może zastąpić chipsy.

Regularne spożywanie pieczywa pełnoziarnistego wpływa na mniejsze gromadzenie się tkanki tłuszczowej. Kanapkę z pieczywa pełnoziarnistego wzbogacić można o jogurt grecki lub coraz bardziej popularny w Polsce jogurt bałkański. Jego zawartość białka jest specyficzne, ponieważ ten rodzaj białka jest dłużej trawiony i zapobiega gwałtownym wzrostom poziomu cukru we krwi. Odpowiednio dobrany jogurt pozwala utrzymać nasz organizm z znakomitej do odchudzania formie. Innym sposobem na korzystne śniadanie są pełnoziarniste płatki z odtłuszczonym mlekiem. Należy unikać płatków z dodatkami miodu, czekolady i innymi polewami, a w szczególności dodatkowo dosładzanych. Ich smak można spotęgować cynamonem lub laską wanilii. Nieodzowną częścią spalania kalorii są sałatki. Przygotować je można na bardzo wiele sposobów i z bardzo dużą ilością dodatków. Najlepiej sprawdzą się z niskokalorycznym sosem winegret. Dobrym dodatkiem są orzechy bogate w zdrowe kwasy tłuszczowe, obniżając poziom złego cholesterolu. Sałatki dobrze komponują się ze sprzyjającymi zdrowiu morskimi, niehodowlanymi rybami bogatymi w kwasu omega 3, chudym mięsem i posiłkami zawierającymi fasolę. Puszka fasoli dostarcza aż 13 g błonnika, 4 gramy tłuszczu i 14 gramów białka. Oprócz tego ważne jest odpowiednie nawodnienie. Woda sprawi, że organizm na bieżąco będzie miał szanse na spalanie kalorii.

Jeśli wiesz już co warto jeść, dowiedz się czego warto unikać, aby odpowiednio dobrane produkty sprawiły, że zaczniesz zrzucać kilogramy bez ćwiczeń i profesjonalnych diet. Oczywistym wydaje się rezygnacja z ciastek, cukierków, czekolad i mnóstwa innych słodyczy, a także chipsów i słonych przekąsek. Ich skład bogaty w konserwanty i ogromne ilości sodu i tłuszczu nie pozwolą ci zapobiec przybieraniu na wadze. Nie warto odwiedzać także punktów z fast foodem, w rzeczywistości śmieciowe jedzenie skutecznie oddali cię od zdrowej pięknej sylwetki i przysporzy szereg niekorzystnych przypadłości twojemu zdrowiu.

Tak sporządzony jadłospis z pewnością wkrótce wpłynie na coraz mniejszą wagę i poprawi twoje zdrowie.

 

Najlepszy produkt na odchudzanie w Polsce, wybrany produktem roku 2017.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *